Regulamin Zwrotu
1. WYPEŁNIJ FORMULARZ
Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki dokonać zwrotu zamówienia. Towar powinien być w oryginalnym opakowaniu, kompletny i nie nosić śladów użytkowania. Przykładowy formularz znajdziesz w stopce Regulamin*, możesz go wysłać na maila klassik.kontakt@onet.eu lub wydrukować i dołączyć do zwracanego produktu.
2. ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRZESYŁKĘ
Zapakuj zwracany produkt w oryginalne opakowania i dobrze zabezpiecz paczkę.
Koszty związane z odesłaniem zamówienia ponosi klient.
Wyślij na adres:
Włocławek, 87-800
ul. Celulozowa 23/7,
Nie ma możliwości dostarczenia osobiście paczki na powyższy adres. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
3. OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ
Po otrzymaniu i sprawdzeniu paczki zostanie zlecony zwrot środków, w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności.
REKLAMACJE
SPRAWDŹ JAK REKLAMOWAĆ PRODUKT
1. WYPEŁNIJ FORMULARZ
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Staramy się aby produkty były wykonane z najlepszych materiałów z dużą starannością. Jeśli coś stanie się z Twoją biżuterią, możesz w okresie dwóch lat złożyć reklamację. Wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki.
2. ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRZESYŁKĘ
Zapakuj produkt, dołącz formularz i wyślij na adres:
Klassik Biżuteria Klaudia Dolińska,
ul.Celulozowa 23/7,
87-800 Włocławek
Nie ma możliwości dostarczenia osobiście paczki na powyższy adres. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
3. OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki zostaniesz poinformowany o decyzji, podjętej po rozpatrzeniu Twojej reklamacji. W pierwszej kolejności postaramy się naprawić lub wymienić Twój produkt na nowy. Jeśli nie będziemy w stanie tego wykonać, zwrócimy Tobie środki za przesłany do nas produkt.
📄 PRZYKŁADOWY FORMULARZ ZWROTU / REKLAMACJI
Dane klienta:
Imię i nazwisko: ............................................................................................................
Adres: ............................................................................................................................
Adres e-mail: ................................................................................................................
Telefon kontaktowy: ....................................................................................................
Numer zamówienia: ......................................................
Data otrzymania zamówienia: ........................................
Data złożenia formularza: ............................................
Powód zwrotu (opcjonalnie): .....................................................................................
☐ Proszę o zwrot pieniędzy na numer konta bankowego:
............................................................................................................................