Regulamin Zwrotu

1. WYPEŁNIJ FORMULARZ

Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki dokonać zwrotu zamówienia. Towar powinien być w oryginalnym opakowaniu, kompletny i nie nosić śladów użytkowania. Przykładowy formularz znajdziesz w stopce Regulamin*, możesz go wysłać na maila klassik.kontakt@onet.eu lub wydrukować i dołączyć do zwracanego produktu.


2. ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRZESYŁKĘ

Zapakuj zwracany produkt w oryginalne opakowania i dobrze zabezpiecz paczkę.

Koszty związane z odesłaniem zamówienia ponosi klient.

Wyślij na adres:

Włocławek, 87-800

ul. Celulozowa 23/7,

Nie ma możliwości dostarczenia osobiście paczki na powyższy adres. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

3. OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ

Po otrzymaniu i sprawdzeniu paczki zostanie zlecony zwrot środków, w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności. 

 

REKLAMACJE

SPRAWDŹ JAK REKLAMOWAĆ PRODUKT

 

1. WYPEŁNIJ FORMULARZ

FORMULARZ REKLAMACYJNY 

Staramy się aby produkty były wykonane z najlepszych materiałów z dużą starannością. Jeśli coś stanie się z Twoją biżuterią, możesz w okresie dwóch lat złożyć reklamację. Wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki. 


2. ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRZESYŁKĘ

Zapakuj produkt, dołącz formularz i wyślij na adres:

Klassik Biżuteria Klaudia Dolińska,

ul.Celulozowa 23/7,

87-800 Włocławek

Nie ma możliwości dostarczenia osobiście paczki na powyższy adres. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

3. OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ


W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki zostaniesz poinformowany o decyzji, podjętej po rozpatrzeniu Twojej reklamacji. W pierwszej kolejności postaramy się naprawić lub wymienić Twój produkt na nowy. Jeśli nie będziemy w stanie tego wykonać, zwrócimy Tobie środki za przesłany do nas produkt.



📄 PRZYKŁADOWY FORMULARZ ZWROTU / REKLAMACJI


Dane klienta:

Imię i nazwisko: ............................................................................................................

Adres: ............................................................................................................................

Adres e-mail: ................................................................................................................

Telefon kontaktowy: ....................................................................................................

Numer zamówienia: ......................................................

Data otrzymania zamówienia: ........................................

Data złożenia formularza: ............................................


Powód zwrotu (opcjonalnie): .....................................................................................

☐ Proszę o zwrot pieniędzy na numer konta bankowego:

............................................................................................................................





footer.logo.alt

Masz pytanie? Pisz śmiało, odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

Sklepy internetowe RedCartUstawienia cookies